Kompletní ruční mytí vozu s tepováním sedaček v myčce Wash Cars
Hodnocení podniku Wash Cars
Příjemný personál, voňavé a čisté auto, MHD zastávka přímo u čističky, auto možné nechat celý den tam, vše super.
Systém, kdy musíte auto ráno odevzdat a odpoledne si ho vyzvednout, je na nic.
Podnik v podstatě nemá vlastní parkoviště, takže nejde přijet den předem a den po, tak aby Vám to vyhovovalo. Uvedené vnímám jako zásadní nedostatek, který rozhodne o mém opakovaném využití. Což podniku asi vadit nebude, vzhledem k nadměrným čekacím lhůtám a lehké aroganci personálu, má práce asi víc než dost. Takto by ale dlouhodobě služby být poskytovány neměly.
Kvalita služby ve výsledku dobrá , ale objednání složitější.
Bylo těžší se dovolat a nevolali zpátky jak bylo uvedeno.
Normální
Zatím nic
Vše ok
Bezproblémová komunikace a domluva na terminu, spokojenost s umytím auta, vypadá ted jako nové :-)
Děkujeme moooc ! 🤩
Gabriela, Wash Cars
Bolo to rychle a v rozumnej kvalite. Dodoporucujem.
Děkejeme moc :)
Tým Wash Cars
Konečná cena byla vyšší než na voucheru
Auto krásně čisté a voňavé.
Děkujeme :)
Gabriela, Wash Cars
Nabídka termínu a komunikace
Auto nebylo až tak v pořádku. Okna se smouhami a nedolestena s duvodnenim že pršelo. Trochu více důslednosti.
Nic
Zničená kůže na volantu, i na řadiči pace
Dobrý den, abych pravdu řekla, tak Vašemu hodnocení opravdu nerozumím. Vozidlo jste si převzal, všechno v pořádku. Hlavně tedy nechápu, jak bychom Vám zmiňované části zničili a po měsíci a půl od využití voucheru píšete zde toto …. Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde …. Nemám k tomu opravdu co říct.
G., Wash Cars
Rychlost
Odfláknuté
Vážená paní Kleinová,
na vozidle Vám bylo provedeno vše v rámci voucheru. S případnými příplatky jste byla seznámena při předávání vozidla. Žádný jste nechtěla využít, tudíž čištění Vašeho vozidla proběhlo v rámci voucheru. Vozidlo jste si převzala, případné reklamace jsme si mohly vysvětlit na místě a po téměř 2 měsících od uplatnění voucheru píšete toto. Tak se nezlobte, ale opravdu nechápu ….
G., Wash Cars
Příjemné a rychlé splnění služby. Ráda využiji někdy znovu a doporučím dále.
Moc děkujeme za Vaše krásné hodnocení a hlavně za čas, který jste si pro to našla 🤗
Gabriela, Wash Cars
Po přečtení recenzí jsem se trochu obávala, nicméně zbytečně. Vše proběhlo perfektně. Paní/slečna Frantálová je velmi sympatická, ochotná, milá a i zbytek personálu. Od domluvy termínu, délky čištění, kvality. Takže se nenechte zastrašit negativními recenzemi. Přijela jsem s úsměvem a vše šlo recipročně na jedničku.
Navíc bych ráda vyzdvihla, že oproti jiným místům, kde když přijedete s voucherem od slevomatu, snaží se Vám všemi způsoby vnutit doplňkové služby, tady ne. Jeden dotaz, žádný nátlak, přesvědčování…Easy going.
Dokonce jsem i dostala na koberečky igelit, abych si je hned nepošlapala.
Někteří zmiňují, že se jim změnil stav nádrže, opět nikoliv, ani o km méně dojezdu. Za mě velmi poctivá služba. Řekla bych za tu cenu, opravdu top v Praze!
A personálu 1***, sympatický, usměvavý, vstřícný. Děkuji:o)
Jeeeee 🤩 moc děkujeme za Váš čas, který jste si našla pro takovou spoustu krásných slov ☺️ Jsme moc rádi, že jste byla spokojena a to je náš cíl, aby byl spokojený každý klient, bohužel ne každému se zavděčíte ať se snažíte jakkoliv 😉 Budeme se těšit na Vaši případnou příští návštěvu 🤗
Gabriela, Wash Cars
Auto nebylo dostatečně vycistene, na některá místa nebylo sahnuto. Pani, co prebirala auto, nebylo rozumět ani slovo (zřejmě cizinka). Při vracení auta jsme dostali kličky od cizího vozu, museli jsme si vyžádat klíče od našeho auta.
Dobrý den, můžeme se samozřejmě překouknout, jsme jen lidé, ale od toho si vozidlo přebíráte a kontrolujete, aby se případné nedostatky opravily na místě. Kolegyně je cizinka, ale mluví velmi dobře a se všemi si rozumí, ale nebyl problém přivolat mě, abych Vám vše vysvětlila, pokud bylo něco nejasné. S klíči se to někdy stane, že se spleteme, když se nám tu sejde vícero stejných klíčů, to se omlouvám, ale každý svoje klíče pozná a my, když s klienty jdeme k vozidlu ke kontrole, tak už sami víme, že máme v ruce špatné a jdeme najít ty správné 😉
G., Wash Cars
Neprofesionální chování paní Frantálové. Ráno jsem se při předávání auta zeptal slečny, které jsem auto předával, do kdy si mohu auto vyzvednou. Slečna mi řekla, že do 17 hod. Protože jsem měl přes den nějaké schůzky, a skutečně jsem mohl až po 16 hod a večer jsem auto potřeboval, byla to pro mě důležitá informace. V 15 hod mi volala, paní Frantálová, že si pro auto mám do 16 hod přijít. Když jsem jí odpověděl, že mohu až po 16 hod jak jsem se dohodl s kolegyní, odpověděla, že mají do 16 hod a že se mám příště bavit s vedením, že to je můj problém. Obvykle když si jdu nechat čistit auto, neřeším kdo je vedení, a spoléhám na toho komu auto předávám. Snažil jsem se dohodnout, že budu spěchat, a pokusím se tam být alepsoň v 16:15 na což bez zamyšlení reagovala, že to nejde, že prostě odchází a ať dorazím další den. Chyba byla jasně na straně firmy, což se může stát, ale překvapila mě nulová ochota mi vyjít vstříc a nést jakoukoliv odpovědnost za to, že mi dámy daly špatnou informaci. Neměla žádnou snahu se k problému postavit a řešit nebo mi vyjít vstříc s 15 minutami navíc. O to víc mě překvapilo, že když jsem musel zrušit schůzku a těsně před 16 hod dorazil, zaměstnanci tam byli a pracovali a všechno vybavení a auta byla venku což je jasné, že ikdyž bych přišel v 16:15 nic by se nestalo. Určitě nedoporučuji a příště si raději připlatím za dražší servis než toto. Divím se, že má Slevomat zapotřebí dělat s takovou kvalitou firem.
Vážený p. Vašíku,
ráda bych uvedla na pravou míru, jak vše bylo. Už z e-mailové komunikace v předchozích dnech jste věděl, že vozidlo si můžete vyzvednout max. do 16. hod. ve SVÁTEČNÍ den. Pokud jste věděl, že tento čas nebudete stíhat, mohl jste se objednat na kterýkoli jiný, co jsem Vám při objednání nabízela. Ráno jste na kolegyni zkusil, že jsem Vám řekla, že si vozidlo můžete vyzvednout do 17. hod., že jsme se takto domluvili. Nezlobte se na mě, ale ano, opravdu takové lživé jednání nemám ráda a proto jsem Vám také vstříc nevyšla. Nejen, že jsme Vám volali více, jak hodinu předem, že vozidlo budete mít k vyzvednutí na 16. hod., ale jak už jsem uvedla, věděl jste to i z předchozí e-mailové komunikace. Nemluvím o tom, jak jste se mnou Vy začal mluvit do telefonu, výhružky apod. a to si opravdu nenechám líbit. Kdybyste jednal slušně, tak je to něco jiného. Kolikrát se s lidmi normálně, lidsky domluvíme, když nezvládají časově apod., ale Vy se zamyslete nad tím, jak jste se mnou mluvil do tel. a pak pište .... My tady na myčce jsme také lidi .... Hezký den, G. Frantálová
vyčištěno dobře až na 2 sedačky, kde žádný flek nebyl a po jejich čištění se objevily a také strop auta znečistily, jinak vše ok
na 2 sedačkách nám udělaly fleky a na stropě
Dobrý den,
bohužel si nějak nedovedu vysvětlit, jak bychom Vám při tepování sedadel vytvořili fleky, tam už zřejmě musely být, ale čištěním opravdu fleky nevznikají. Co se týče stropu, tak to už si vůbec nedovedu vysvětlit, jak bychom Vám mohli znečistit, ale dejte kdyžtak kdykoli vědět a doražte, podíváme se na to ;)
Hezký den, Gabriela, Wash Cars